Sannhetens øyeblikk!
Hva skaper en magisk kundeopplevelse?
SETT AV DATOEN
13. Oktober
kl. 09:00 Oppstart
kl 10:00 Avsluttning
Digitalt: TEAMS
Arrangementet er GRATIS
Kundeopplevelsen
Fantastiske kundeopplevelser er sjelden tilfeldig, de er nøye gjennomtenkt, designet, testet ut og justert.
En av de aller viktigste suksessfaktorene for å skape ekstraordinære opplevelser er empati; evne å se seg selv utenfra og ta kundenes perspektiv.
Hvordan kan vi se på reiselivsopplevelsen som en kundereise? Og hvordan kan det hjelpe oss til å utvikle oss og bli en bedre og mer lønnsom bedrift?
HVEM MØTER DU
Ted Matthews er førsteamanuensis ved institutt for design på Arkitekt og Designhøyskolen i Oslo. Han er en etterspurt foredragsholder, forsker og designer både internasjonalt og nasjonalt.
Det er vanskelig å ikke la seg inspirere av hans kompetanse og formidlingsevne.
Ted Matthews vil gi oss et innblikk i hvordan en tjenestedesigner arbeider for å skape helstøpte og minneverdige reiselivsopplevelser.
Ted ser på en reiselivsopplevelse som en samling «sannhetens øyeblikk» som må henge sammen både funksjonelt og emosjonelt over tid.
Dette får du høre mer om når du tar frokosten med Ted Matthews på Teams den 13. oktober kl. 9.
PÅMELDING
Foredraget er gratis, men du må melde deg på for å få tilsendt lenke til arrangementet. Meld deg på her!
Har du spørsmål? kontakt Hilde S. Grønhovd på 920 63 733
PSSSST…
Kundereisen er et verktøy som kan brukes i alle bransjer. Dette foredraget er tilpasset leverandører av opplevelser – men alle er hjertelig velkommen til å delta!
PS: Dette foredraget gir en introduksjon til utviklingsprogrammet DROPS (Design og Regi av Opplevelser, Praktisk og Strategisk) som vi starter opp i november. Mer informasjon om DROPS finner du her.